Sonntag, 6. Januar 2013

2013 ve Hastaliklar...

Merhaba, aslinda basligi 2013 ve Güzellikler atmayi ne cok isterdim oysa yaziyi yazdigim su anlarda bile hala karin agrisi cekiyorum ve ben hic bu kadar uzun hastalik süresi yasamamistim...
Önce sogukalginligi ile baslayan semptomlar zencefil ve bal karisimi ile atlatilmaya calisildi öyleki basarili bile olmustum... Ohhh bee dedim ilacsiz hastaligi atlattim derken, yollara düstük nedeni, Türkiye'de yasayan kuzenimin ve kizkardesinin Paris'e gezi amacli gelmeleri ve beni aramalari ile yaklasik 3 saat sonra Parise gitmek üzere kendimizi (esim ve kizim) arabada bulduk...





Gece yarisi ve 5 saatlik yolculuktan sonra kuzendeydik, keyifli sohbetli gece oturumundan sonra sabah bogaz agrisi ile uyanip, üstünede 6 saatlik Paris turuyla acim iyice artmis oldu, apar topar pazar öglen yollara revan olduk yeniden :(
Evdeydik yeniden ama doktorlar yoktu malum yilbasi arifesiydi ve Almanya'da  hastaneye gitmek en berbat seydir, onca saat beklersiniz sonuc damla yada agrikesicidir... Öylede oldu gittigim doktor müzmin ortakulak iltihabi olmami bile önemsemedi ve damlayi yazdi ,sonuc sesim artik hic cikmiyordu...
Yeniyil tatili bitince solugu ev doktorunda aldik ve iceri girip merhaba dememle doktorum gecmis olsun "Larenjit" olmusunuz dedi; sonuc 5 günlük antibiyotik tedavisi...
Bilmeyenlere Larenjit: üst solunum yolu enfeksiyonu tedavi edilmediginde gerceklesen bir hastalik, faranjitle alakasi yok, antibiyotik tedavisi uygulanmali zira ses telleri iltihablandigi icin baska bir tedavi sekli olmuyormus...
Ohhh dedim bitti acilarim, olur mu ben amoklavin grubu antibiyotik alerjimi ve duyarliligimi unutmusum vee kacinilmaz sonuc agir ishal ve kusma, antibiyotigi biraktik.
 Yarin yine doktor yollari göründü bana,yilin ilk 6 günü biterken ben 2012'den kalma hastaligin etkileri ile bogusmaktayim. Vee hal böyle olunca sanki bir miktar umudum kirildi 2013'e dair yinede ne diyoruz ön yargilari kirmaliyiz...
Herseye inat Gülümsemeli insan :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen