Mittwoch, 6. März 2013

Coluk-Cocuklu yasama dair...

Öncelikle tam 14 gündür bloga birsey yazamadigim icin özür dilemek istiyorum sizden!!!

Aslinda hem yogun hem monoton bir sürec yasadim ki nerden nasil anlatsam derken, iste o ipin ucunu kacirma hali baslayinca iyice biraktim; ama neyse ki cabuk toparladim...

Simdi bu 14 günde neler oldu bir özet gecelim.
  • Arjin'nin yuvaya alisma süreci bitti ve hersey yolunda elbette bazi sabahlar mizmizlanma oluyor ama normalmis bu, biz tam 10 günde basardik bu alisma sürecini :))...
  • Yuva sonrasi 1-2 saat inanilmaz agresif ve aglamakli, nedeni: almancayi ilkkez bu kadar yogun duymasi ve kendini ifade edememesiymis...
  • Elbette bunuda atlatacak bu sancili sürecin 6-7 hafta sürecegini söylüyorlar...
  • Bu arada tam 2 aydir ev ariyoruz ve hala bulamadik, ya biz cok inceliyoruz yada cidden sanssiz bir sürecteyiz...
  • Arjin bu aralar tam 3 yasina yaklasma döneminden midir nedir bir baska havalarda, afralar, kapi carpmalar, giiit basimdan demeler pek erken basladi ergenlik havasi bakalim, sonu hayir gele...
  • Haftasonu ziyaretine gelen Teyze ve Arjin arasinda olusan kriz sonucunda teyzeye bile off cektirdi o derece bir ben bilirim havalarinda...
  • Arjin oda toplama konusunda hep sorunluydu; ama simdilerde daginiklikta fazla dozdayiz...
  • Öyleki suara artik; odana git Arjin orda biraz düsün yaptiklarini diyerek, biraz duygusal bosalma yasiyorum :(
  • Komsumuzla alakali yine Arjin gürültülü diye sorunlar yasadik; ama bu defa öyle böyle degil daha uygun bir zamanda genisce bahsedicem sizlere söz vee bir defa daha anladim ki ev alma, komsu al dogru bir tespitmis...
  • Esimle benim sevdigimiz bir yakinimizin hastaligi ise bu haftamiza sok etkisi yapan, üzüldügümüz bir olaydi...
  • Yine kapimi calan bogaz agrisi, inatla doktora gitmeme kararim vee yine larenjit sinyalleri :
  • Arjin en ufak sinir harbinde odayi bu hale getiriyor, üstelik bunlari bagirarak yapiyor :(



elbette iyi seylerde var söyleki;
  • Aralarda sasma yapsada Arjin'nin ve uykusunda ciddi anlamda bir ilerleme var...
  • Masal okuyoruz, iyi geceler diyip odadan cikiyorum, yalnizsa en fazla 30dk. icinde uyuyor yalniz ve odasinda, misafir geldiginde tekrar basa sariyoruz ama biline ehh onada alisacak :D
  • Simdilerde bir orman ve ormanda yasayan hayvanlara takmis durumda, evde dinazor, zürafa, aslan ve su aygiri ariyoruz :)
  • Sürekli bu kokuda neee??? gibi sorularla her kokunun izini süren bir Arjin var :)
  • Oyun oynamak artik daha zevkli bir hal almakta, enteresan seyleri sorguluyor sasiriyorum bunlari ne zaman ve kimden ögrendi diye...
  • Yuvada oldugu 5 saat benim icin hala alisamadigim yada inanamadigim bir sessizlikte O_O
  • Bu kadar mizmizlanan bir anne olmama ragmen 2. bebek icin planlar yaptim ;) pissst
  • Veee mart ayina adim attik eee benimde 40'a 1 kala anima tam 7 gün kalmis :D
  • Arjin artik ojeli!!! -evet evet ben tükürdügümü yine yalayip, ayy ne öyle ufacik cocuklarin parmaklarinda oje derdim...-Hah simdi kizim kirmizi parmakla gezinmekte :/
  • Disari cikarken Arjin. anneii yuj yok mu?-ama ben yuj istiyom...- yok daha o kadar olmadik simdilik dudak nemlendiren kremleri tercih ediyoruz...
  • puzzle takmis durumda öyle böyle degil...
  • Suara evde yabanci müzik kanali acilsin istiyor, dinledigi müziklere yaptigi danslari agzim acik izliyorum :D
  • Vee bizim buralarada gelen baharin az birseyde olsa etkilerini görmekteyiz hem uyku istegimizde, hem gün sonundaki bitmeyen enerjimizden...

Simdilik benden ve buralardan bu kadar haber var: ama bildigim birsey var ki... Memleketimin daglarina bahar gelmistir...
Almanya'da güzel ve miss gibi bir hava var; simdi cocukta yokken halhazirda dondurmali kahve ve pasta keyfi yapmali...
-deeer sizi bahar gibi taptaze, dinamik ve sicacik selamlarim Arkadaslar...









Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen