Donnerstag, 4. April 2013

Son zamanlarda bendeki 4'lemeler: soguk, yeni evimizi düzenleme, emzik birakma, diyet!!!

Son günlerde ki var olan sessizligimin mutlak ve gecerli bir nedeni vardi, var -yoksa bu kadar uzun süreli yazi yazmamak bana göre degil yani...

Almanya soguk ve karli bir ülkedir... Ama bu yil öyle böyle bir soguk olmadi, bunu anlatmam imkansiz, resmen iliklerimize isledi bu soguk, hele kar görmekten fenalik geldi desem yeridir ki oldum olasi hazetmem kendilerinden... Kar bana hep ülkemdeki olumsuz kosullari, yasananlari ve yasanacaklari animsatir, o yüzden icim burkulur... Bogazim dügümlenir bundandir ki sevmem kar'i ve karda oynamayi :(

Yeni evimizdeki gelismeler: valla biz tamirat ve yenileme olayina öyle alistik ki artik bize vizzz geliyor... Zira gecen yil su an cikacagimiz evin duvarini, yerlerini yeniletip, 1 yil sonra cikmak tam bize dair birsey diyebilirim, olsun fena olmadi deneyim kazandik... Öyle bir deneyim oldu ki bu bize, bu defa boya, duvar kagidi, yer döseme programli, hesapli ve uzun vadeli yapildi... Nisan sonu gibi yeni evimizde ve burada hayata dair maceralarimiza devam edecegiz :))



Emzik birakma: Arjin'nin bu 2. emzik birakma olayi ilk emzik birakmayi esimin dayisigilleri (tuhaf olmadi  di mi?- yok yok olmadi :) ziyaret ettigimiz 4 günlük kisa tatilde yap(tik)tirildik... Zira yengemizin, aaa daha emzik mi var agzinda söylemlerine 2 defa emzik kaybedince dedik aaa Arjin memik kaybolmus ve bulamiyoruz, hadi birakalim (yanlisti, zira hem misafirlikteydik hem Arjin uyku sorunu yasiyordu)... Ama hic aglamadi emzik icin, mizmizlandi o kadar!!!
Sonrasinda gece uykularindaki uyanik kalma hali iyice zivanadan cikinca hem cocuk Doktorumuzun, hem de Teyze'nin önerisiyle tam 4 hafta sonra emzigi masaya biraktik, tesadüfen emzigi bulmasini istedik direk vermemek adina... emzik:1 - biz:0
Gecen hafta Arjin'i yuvadaki Egitmeni öglen uykusuna emziksiz uyutunca dedim: hadi bakalim tembel anne bu sana bir mesaj devamini getir...

1.gece emzigin ucunu cok az kestim ve Arjin anne bu emzigin ucu kopmus dedi ve basladi emmeye, öyle emerek uyudu...
2.gün öglen biraz daha kestim emzigi yine emmeye devam edince, dedim tamam benimki tuhaf bir cocuk... Gecesinde biraz daha kesilmis emzigi biraz zorlanarak emdi ve uyudu tabii...
3.gün sabah kalkti ve direk cöpe emzigi kendisi atti ve bunu istemiyom, Arjin büyüdü anne dedi :))
Simdi bana emzige biraz aci sür ya da kil yapistir yok gözünün önünde cöpe et, yok tuvalete at gibi bir dolu öneri geldi... Hepsine saygi duyarim mutlak denenmis fikirler amaaa  amasi var iste...
Benim nacizane fikrim kizimin bu denli baglandigi ve cok sevdigi nesneden ayriligini öyle ee oldu, kaka oldu, uff yapar, hoppa uctu gibi benzetmelerle degil, yavas yavas ayrilmasini ve ayriliginin acisini, yasini tutarak yapmasini istedim... Öyle de oldu... Kendisi bitirdi, yoksa ben birakana kadar o kesik uclu emzigi verirdim...

Diyetteyim: Beni bilen bilir Arjin dogduktan sonra ben hep diyetteyim... Gecen yil diyetisyen esligin cok güzel verdim ama bu kis gerisin geriye bir cogu gelip malum yerlere oturunca, haydee Elif dedim bir daha, yeniden diyete!!!
Mayis sonu güzel ve sicak ülkeme ucup, sevdiklerimin yanina konmaya az kaldi... Tatil planida yapiyoruz ufaktan tamam mankenler gibi salina salina olamam asla ama; Bir balina gibi de olmak istemiyorum sahilde :(
Hersey iyi güzel ama benim gibi istahli ve cikolatayi yasamin en üst noktasina koymus bir kadin icin zor cok zor...
Suara diyette: Karatay ve Dukan takiliyorum, bende ki sorun iyi baslayip sonunu getirememek... Cünkü bir sekilde o hain kahverengi minnacik sey beni günahlarin en güzeline itiyor kim mi??? -elbette cikolata...













Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen